Thursday, May 3, 2012

白走一趟

上星期四睇醫生,星期五reception小姐打電話來話醫生叫我返去一趟,但佢唔知為乜。以為d化驗有問題又或者做漏咗嘢之類。

於是book咗今日,一早去到,發現原來係一埸誤會,醫生係叫reception小姐 make sure 小 J下個月例行檢查,唔係要即刻覆診,阿車!洒哂我d時間,油錢,精神,同泊車錢。

不過醫生好好人,佢係新黎架,以前睇開嗰個走咗,呢個之前小J仲係分裂緊既時候見過一次,我同詹占都幾鐘意佢,所以由佢黎取代本身嗰個醫生我都好開心。

見醫生先生咁好人,一次半次咁既誤會我就寬宏大量唔同佢哋計較啦!

No comments: