Tuesday, September 22, 2009

嘩眾取寵

我未睇,但係我個妹同我個表妹睇咗,仲有小鬼維圍喂都去咗,超勁羨慕。再加上佢舊年既男磨坊多人多無得睇,更加之羨慕小妹同表妹。唔知會唔會出碟呢?

聽聞今次既 format 同之前幾次都咁上下,有少少失望。我呢幾年其實都等緊佢一次既破格,well...其實我既要求唔係好高架咋,就係佢唔好再用某一句格言然後就話呢句格言可以應用 喺呢度呢度同呢度,佢第一次咁做既時候係好新鮮好搞笑,第二次都仲可以,但再係咁落去就唔係好得喇,覺得有少少自己翻炒自己既感覺。同埋叫d觀眾儲埋一齊先拍手舉都係,可唔可以唔好再講?翻炒俾我既感覺就係佢交唔足貨,我會有少少覺得被搵笨咁。

話雖如此,我仍然咁支持子華啦。前排睇完絕代商驕,好空虛,就上utube搵佢既舊作睇去填補我既空虛,有好多真係第二次睇既時候先至知佢究竟想講乜,而且第二,什至係第三第四次睇都係咁正。

d人對今次呢個show 既評價好壞參半,我會盡量唔去存有太大期望,反正期望越小, enjoyment 越大,但我仍然好期待十一月既來臨!

2 comments:

Dor said...

haa...your life is full of 子華!!!

where is 詹占??? hahaaaaaa

oily oli said...

heh... not really full of him la. Full of 詹占 also. It's just that it's like having a shot of concentrated Chi Wah in the past month of so. I'll soon forget about him! hahahhaha...