Wednesday, February 10, 2010

麵包香~

星期六難得副閒在家,於是弄起麵包來.

其實之前都嘗試過幾次弄港式麵包的(如菠蘿包呀,雞尾包之類),但就是發酵的情況不太理想,一直都認為是屋子太冷,發不起酵來,於是又試過用熱水坐住呀,又試過放進微微暖的焗爐呀,但都是不行.弄出來的不是不好吃,其實味道也不錯,詹占更是愛死了雞尾包,但我就是知道個包應該是要鬆一點才對嘛.

舊年搬了屋,家中是用那舊式的 radiator instead of force air, 就以為是 perfect 啦,放在上面(當然有多一層嘢隔一隔,不要 directly放在上面),以為冇死啦,但效果仍然不理想.

聖誕節收到的其中一份禮物是細路同細嫂送的 Essential of Baking 一書,決定一試.平時都是弄港式麵包,今次就試試西人麵包吧!
弄麵包 from scratch 真的是要花很多時間的耶,我說的不是 quick bread 那些,是要依士又要搓麵粉的那些,發酵都要發 at least 兩次,我今次弄的還要做 sponge 先,然後再發兩次酵,中間又要搓呀搓,搓呀搓,發完要切開幾份,切完又要等一陣,等完要 shape 好舊粉,shape 完又要等一陣,跟住終於都可以焗.
於是呢d包就由我中午一點鐘開始,到晚上六點幾七點終於食得.雖然係好麻煩咁要搞一大輪,但我其實係幾 enjoy la, 仲要呀,今次終於發酵發得好成功耶!皆因我買咗新依士,原來我之前既依士都太舊喇,死鬼哂,今次呢d太勁喇!!wahahahahaha…

我整既係 baguette,好好味喲,唔係自己讚自己架,真係整到好似出街買咁正!Yeah, 超 happy 呀!自己整既,因為夠哂新鮮,再加上自己的自豪感,就更加好味,無得頂!所以雖然好煩要整成日,但都係值得既!
原來一直之黎既失敗都唔係我既錯,等我有雞會再試整港式麵包先,下次應該都會好成功!

1 comment:

Dor said...

農曆新年快樂呀oli!祝你身體健康,開開心心^^

你d麵包好正呀,我依家係公司睇到好肚餓>.<