Thursday, August 9, 2012

激氣

今日為咗去買生日禮物俾一個bb,要揸車去。
泊咗喺街度,見到係一個hour既limit,諗住無問題啦,我知我要買乜,一買完就走。

點知返到去既時候已經抄咗牌! >_<
仲要係剛剛抄,因為我見到架 parking authority 既車駛走...

原來一個hour既limit係十點至六點,我九點...
我前後都泊咗唔多過半個鐘,我頂!

雖然我知其實係我錯,我無睇到d condition, 但都係超想爆粗同覺得好唔抵。

真肉痛,家吓手頭超緊丫嘛(基本上我每個月都係入不敷支,係用緊以前儲落既錢),仲搞埋單咁既嘢。

呢份禮物真係貴... >_<

No comments: