Monday, May 5, 2014

All I Can Eat

老了老了呀,去任食也食不了多少。

其實也有一排無去任食了,對上一次係去韓燒。去完我自己都覺得唔抵。

但更奇的是,同我一齊去的幾位年輕人(十來歲那種年輕),也不比我吃得多,更覺唔抵,我諗住我食得唔多,佢哋可以搭救吖嘛,點知仲衰。

尋日去同詹占食瑞士燒雞(因為有 gift card),加埋小J三條友,一個 quarter chicken meal 加一個三文治 meal 再加一個 appetizer 咁都食唔哂。我仲要係入去既時候超肚餓的。好在無叫兒童餐唧,如果唔係蝕鬼哂。

雖然係咁,但我成日都心思思想去食日本任食啊。小J的未來契媽年輕同埋都好擦得,等我下次捉埋佢去食先得。不過要有排等喲,呢排小J好似厭倦壽司,上次詹占同佢出去,佢冇乜點食;上上次我哋三個出去,小J又係冇乜點食...

No comments: