Wednesday, March 11, 2009

大地回春

近幾日回暖,是春天到嗎?

我唔討厭冬天,唔會好似好多人咁每一次落雪都 complain, 但 right now, I'm totally ready for summer to come. 近兩日回暖,更加令我希望夏天快到,I miss running on the field and sweating like a pig.

其實四季之中,我最唔喜歡就係春天,成日都濕 lup lup 咁,仲記得以前喺香港朝早返到協記嗰時,d枱同d牆係可以出哂水架喎,勁誇張.而我係好唔鐘意落雨架,傾盤大雨都還可以,最唔鐘意就係毛毛雨毛毛雨咁成日落唔停,開遮又唔係,唔開又唔係,唔知佢想點.春天的好處就是代表住夏天的快將來臨.

夏天,令我好想去觀星.Really love star observation, 每一次當我躺在每天星斗之下既時候,總是覺得跟大自然好親近,跟創造既神好親近,同時亦覺得自然很奧妙.每次與星同眠,心都是好平安同好舒服的.

當然,我最討厭的就係嗰d死人蚊,我好憎佢哋但佢哋又好鐘意我,真係寃孽.

觀星,有人陪我嗎?

No comments: