Monday, March 16, 2009

好老細

尋晚食物中毒,肚痛左大半晚,今朝打左電話返公司就繼續瞓,諗住起遲到返工,最後都係決定唔返,因為要出門太危險了。

咁就同上司講話都係唔返啦,instead of telling me to rest at home, he asked me if I can work from home.  有冇搞錯,公司呢排根本就唔係好多野做,上個星期五仲係冇野做冇到勁無聊,做乜要我喺屋企做啫,d野又唔係急既,我聽日返黎先做都得啦。

On the other hand, intead of saying that my super is too mean to me, maybe I should be grateful that he let me stay home...

喺屋企,邊有心情做野架,尤其是d野唔係急吖嘛,做佢個頭,我做少少,又完全集中唔到精神,加上 remote desktop, 有時個mouse or keyboard 個feedback好慢,做到忟,不如唔好做。反正我都係pay by the hour, 我唔claim你錢咪得囉。雖然呢排係幾等錢駛,但有時都真係情願喺屋企發吓呆。

2 comments:

Dor said...

哈哈小鬼,大家姐絕對贊成你喺屋企發吓呆,我好懷念我地3個一齊望住raymond個mon發呆既日子...

oily oli said...

哎呀,係呀係呀,超勁懷念呀,嗰時真係勁頽囉!haha...