Thursday, June 18, 2009

忽然大肚

唔係我.

前一兩個月發現有一個中同(唔係好熟嗰隻)生左個B;上次先啱啱講完識得有人計劃生仔;另一邊廂,今日發現有朋友大左肚,仲已經5個月,好得人驚.

前排先聽到有好多朋友陸續喺今年結婚,呢排就突然勁多人生仔,真係想唔認老都唔得.唔知幾時要開始去喪禮?(阿媽實話:大吉利是過你,講埋d咁既野!)

嘩,d人真係好快手,大部份其實都係結左婚無耐,唔怪得之由我結婚第一日開始d人就已經不斷又不斷咁問我幾時生.原來,結婚,喺好多人心中,真係代表開始生仔的嗎?

又記得有個朋友係好唔願結婚嗰亭人,但佢話可唔可以淨係生仔,唔結婚?結婚,除左代表開始生仔,乜原來仲係為左生仔架咩?(請留意,結婚代表生仔,同結婚為咗生仔,係兩樣唔同既 concept)你唔願意同呢個人結婚,但願意同佢生仔,呢個邏輯係咪有少少問題?

我始終都覺得係,無錯,BB真係好得意,我亦都好鐘意玩但你諗吓佢大到十幾歲嗰時會點?我諗番我自己十幾歲嗰時,我都唔算好曳嗰隻啦,但都難免唔係一條頂心 cham;再諗諗而家d細路,仲死,唔駛十幾歲啦,未到十歲已經 ipod, DS 不離身,更加有好多世風日下的小朋友,諗起都怕怕.

3 comments:

戇 said...

"你唔願意同呢個人結婚,但願意同佢生仔,呢個邏輯係咪有少少問題?"
一睇到呢句,我腦海浮現出...sperm bank...
基本上,去得sperm bank的recipient都不會想同個donor結婚,去都只係為o左生仔...雖然佢o地唔係因為願意同個donor生仔而生仔..不過邏輯基本上係一樣...

所以我成日都話,玩人o地o個d小朋友好過自己必個出湊.我自己都未攪得掂...

Dor said...

我仲衰,根本連BB都唔覺得得意 >.<

oily oli said...

haha...大家姐,你好搞笑