Friday, July 10, 2009

輕度夢遊症

前兩天詹占說我在睡夢中打人喇,還不止一下啦,笑爆.

尋日朝佢又問我是不是發夢跑步啦,good guess, 我是發夢在跑樓梯耶.

昨晚半夜醒了,詹占又說我發開口夢,說了 "Sign languges, please". 但我真是不知道我發了什麼夢會咁講.

一直以來我間唔中都會瞓瞓吓 fing 手 fing 腳,都唔係第一次打中詹占架喇,真的是苦了詹占.詹占話我有時會好大力咁 fing 手落牆度,令我哋最大惑不解既係,點解我咁都可以唔醒?

近呢一年半載以來,常常都夢到某中學老屍,作死,做乜成日夢見佢?簡直係擾人清夢.

2 comments:

blueberry said...

your favorite Kwok Tak Wing?? haha

oily oli said...

How do you know? haha...