Friday, July 31, 2009

小旅行

今個 long weekend, 正值詹占的樂隊去 Maxville 比賽,,咁我就當然 tag along, 舊年 Maxville 既 weekend, 我仲打緊石膏耶,咁快就一年咯~

本來是計劃整個 weekend 都逃離多人多的,星期六&一可以去首都逛逛,但由於我們經已破產,再加上新的家還有很多的 improvement 要做,所以決定今日放工去,聽日黃昏返.與其說是旅行,其實是我去幫手做私雞,一來一回唔塞車都 at least 十個鐘,我既青春就係咁樣一去不復返,哀哉,哀哉!XD

不過,咁啱 church 今個星期日有 meeting, 因為如果今個 weekend 開唔到會,黎緊既星期五既 outreach 活動真係唔知點搞,所以星期六晚返多人多就真係 fit 哂,神既 timing真係...
But at the same time, it means that I'm going to be soooooo tired again this weekend.

雖然要做私雞,不過有得出去走走也很開心呀,開心到呢,現在是完全沒有心情工作啦,就是在等下班.今朝趕頭趕命的把中午deadline的做好(為什麼又趕頭趕命的?又是多得我既好老細啦,一兩個月前已經知道要做 report, 但佢可以尋日先寫完 conclusion 然後下晝先話我知我要做幾個 extra appendices,係一個令我好想兜把兜把comp死佢既 moment), 今日打算兩點就鬆人,所以而家就唔想開d新野黎做.勁 hae.

3 comments:

Dor said...

baby, what does 私雞 mean ar?

oily oli said...

司機. haha...

Dor said...

oooo i got it!!!