Tuesday, July 14, 2009

做業住囉 :]

之前係咁叫窮就是因為這樣,租屋都租了好幾年耶,也是時候升級了.

多人多的房地產呀,一點都不覺得有受金融風暴的影響耶,就算是有影響,也真是皮毛得不得了,bidding war 仍然 everywhere, 我們又不喜歡住 suburb (我至討厭就是動不動就開車的習慣,一來不環保,二來令人都懶惰起來),我們喜歡的那區,能夠 afford 到的屋也是豆潤咁細,同埋超爆舊.無辦法啦,鬼叫我窮咩.

屋細其實無所謂,鬼死咁大間屋執都執死你,我識得太多人間屋永遠都有一間房 or 一個廳係唔用既,除左鋪塵之外,都唔知要黎做乜.現在的,是比我的 ideal 小了點點,但 size-wise 還是蠻好的.

間屋真係ok舊的,咁高的樓齡,但很多好東西也沒翻新過,唉,不過暫時都住得落人,遲d儲到錢時才裝修吧.

唯一可幸的是我們能夠攞到貨款利息可以說是低一點點,但供樓還是會有點吃力,overseas travel (except HK) 暫時想都不用想 >_<,真的很興幸我哋喺買屋前去埋 Machu Picchu.

尋日正式攞到鎖匙囉,放工就去睇睇啦,發現上手留左好多垃圾同雜物,bear 一聲,雜物堆中,我哋搵到兩樣我哋可能會有用既野,其他的都是 junk, 淨係丟垃圾都有排搞.尋日快手巡左一下,然後就搞一下衞生,勁多塵,我負青掃地,sigh... 真係好彩間屋唔係大乍,至鬼憎做家務.一掃,就發現原來好已經好多年冇掃過地,通常都係用吸塵機搞掂.掃地實在太痛苦喇!

聽落去間屋好似好多野要搞咁,但其實係ok架,加上我既要求唔太高,所以真係ok架,如果我哋 somehow 真係 manage 到去 upgrade 佢,呢間屋既 potential 都唔錯架.得閒影d相先 post.

不知不覺其實住四年 basement喇, 終於可以上樓 lu~~~

4 comments:

vics said...

Congrats.

幾時搬入去?

同埋,我個個禮拜都要掃地拖地..至鬼憎...樓下有吸塵機借...但下下搬上搬落又要同人爭,又要等d工作人員o向度..好麻煩...

不過,舊樓無中央吸塵機o架??你地點解唔買個吸塵機呀??

oily oli said...

Probably end of Aug or beginning of Sep.
We have a vaccum cleaner at home but it was just the first attempt to clean and check out the condition of the place that they left for us so we didn't bring it.
掃地真係好廢架囉,掃極都會有d剩番,掃極都覺得唔乾淨.

vics said...

係囉係囉...都唔知d人掃地掃o黎做乜...
一掃就揚起晒d塵.
然後個垃圾剷又永世都唔會剷得晒所有o既塵o架喎....
所以每次我都要掃完地再拖地...
拖地都叫有用d....
但係最廢o既係rez俾我個地拖甩毛o架囉.

咁即係雖然我拖得走d塵..但係個地拖又會甩d毛落個地下度....令我諗起句佛計...咩o野...萬般帶不走..何處惹塵埃...(我知道係兩句拚埋一句...)不過前o個句o岩o岩代表我個垃圾剷,後面o個句就係我個地拖...唉....

吸塵機真係一樣好o既發明.

oily oli said...

"然後個垃圾剷又永世都唔會剷得晒所有o既塵o架喎...."

真係好啱!