Sunday, November 15, 2009

嘩眾取寵

星期五去看了,今次的位比上次的更正,基本上係VIP位之後既第一第二行,我個仲要係中間到唔中間嗰個位,超近個台,正到痺!

實在太太太太太太開心喇,因為今次終於都冇 "金句+應用" 呢個方程式,又冇講 "唔該你哋儲埋d掌聲先一齊拍" 呢句。單單係因為冇咗呢兩樣野,我已經覺得值回票價。

呢個 show 同之前既比有好有唔好,說實話,我其實覺得今次子華個 show 既笑位係真係少咗,而狂搞笑既笑位亦都少咗,但我真係好 appreciate 佢既笑點,而且 as always, 配合到個 show name (未令受到既朋友,買隻DVD再睇多次去明白一下啦)。

我鐘意既係佢利用幾多歷史同文化既野去諷刺一d時事同現時既人,我未去睇之前,聽到朋友個家姐喺香港睇完之後話,"睇佢個 show 不如睇絕代商驕", 我以為個 show 會好不滯;又聽到好多人話今次林海瘋正過子華,我都有少少擔心。

但睇完子華之後,我諗,會唔會係e家呢個時代既人無乜文化,聽唔明呢d歷史冋文化所以 get 唔到個 point. 我一向都覺得林海瘋係廢話多過笑話既人,可能佢講既係會好笑,但只係d好膚淺既笑話。我唔係想話我自己好有文化,其實我真係一d都唔算得有文化,但就係連我都覺得林海瘋無聊,你話真係幾咁無聊吖?

唔好意思,但我真係覺得而家好多人真係好唔掂,尤其是新既一代,唔知係多人多呢度d新移民同竹昇係咁丫,又或者係我既 sample size 太細啦,我實在遇到太多 "懶醒" 既年青人,佢哋關心既野只係手機,ipod, 打機,錢,女,仔,等等,實在令人討厭。係場館度更加見到好多拖住女友,懶型懶朝戚既男仔,佢哋入去,無非都係想笑埋d無聊野啫。

一直以黎我都係覺得子華有深度先鐘意佢啫,唔通真係貪佢靚仔咩,子華,加油呀,唔好改變你既風格呀!你永遠都會有欣賞你既觀眾架!(就係我嘞!hahahaha...)

餐蛋麵嗰度真係好有同感,我真係識得有人喺fb度就一日到黑 post d 咁既相上去,又唔係好 artistic 咁影得靚喎,唔知佢想點。

有讚當然有彈,我覺得今次轉 topic 既連接位無以前做得咁好,基本上,根本就係冇做到轉接,佢淨係靠飲水嗰吓去做轉接,雖然都過得去啦,因為對住我哋呢一代全部患有 attention deficit 同短期記憶衰退既現代人黎講,你去飲一飲水,我哋歡呼一下,然後我哋都唔記得哂你之前講緊既係乜啦,根本就唔需要做轉接。但無咗一個欣賞佢嗰種天依無縫,轉咗 topic 都唔覺既功力既機會,我覺得好似少緊d野。

服裝及造型方面,我個人比較喜歡今次,上次的白髮真是有點難受,今次上半場嗰套衫幾好睇吖,唔知佢係唔係扮 pirate?? Johnny Depp + 黃子華,無得頂既合體!哈哈!下半場嗰套就一般啦。其實,我比較 prefer 唔著奇怪衫,唔整奇怪 look 既子華,那本來就是棟篤笑的本質嘛。一個人,一支咪,已經足夠。I like you, just as you are. (BJ Diary :P)

我又覺得好似唱歌唱得多咗,間唔中唱吓一兩首,又唱到有陳醫生浮誇咁勁既假音都幾過癮,但真係好似唱得多咗d,尤其是阿姐嗰首,好長。最後既 rap 都係一般,大概子華想人知佢什麼類型既歌可以唱吧。

完 show 後,當然又去等一等佢,等咗好耐,等到就黎結冰佢先出黎,嘩,真係瘦得好緊要呀,真係會令人相信佢患惡疾喎!同埋勁憔悴喎。咁我即刻請佢簽名啦,可能我太細聲同埋佢勁多食蕉呀保母呀咁既人圍住佢佢聽我唔到,吓咗一次,我又要再講多一次,我勁心急啦,嗰d人喺咁擁佢上車,佢吓多我幾次佢就走喇。Anyway, 好彩都簽咗。

佢簽既時候我當然係爭取機會講野啦,但喺好緊張加上混亂(因為d人係咁擁佢上車)既情況下,我講左一句表達唔到我意思既野,我想再解釋既時候,唔知佢又聽我唔到定係聽我唔明,佢好敷𧗠咁應我,好傷心!嗚嗚... >_<

我對手勁多野攞丫嘛,又攞筆,又攞月曆,又攞 DVD, 子華無啦啦伸手出黎同我握手,我咁多嘢囉,本來都無諗住握手既,但佢伸到黎,咁我唯有好勉強咁同佢握啦(其實係好 lur 飯應!哈!),佢仲一路握一路講 thank you。之後我即刻又攞相機出黎問影相啦,點知佢身邊既一個大嬸就係咁話,"唔影喇,好攰呀,唔影喇。"一個阻頭阻勢既大嬸,子華都未講乜,你就出場從中作梗,氣憤!

我都明白,明星唔想得失d粉絲,呢d嘢唔講出口,唯有搵身邊d保母呀,食蕉呀,大嬸呀咁代佢講黎打發d粉絲,但我都不由得不將我既憤怒投向大嬸(其實呢位大嬸究竟係何方神聖?好似唔夠老做佢阿媽,肯定唔係佢女友,又唔係食蕉,究竟係乜水?實在百思不得其解),不過算啦,我唔係嗰d面皮厚過犀牛皮既粉絲,我係唔會死纏爛打咁樣臭既。咁我唯有同子華講 "Take care!",佢又同我講番 thank you,可能係多謝我咁順攤無咁煩。其實,佢個樣真係憔悴得嚇人,同台上係兩回事,唔知真係咁攰定係另一打發粉絲既手段,我都唔知我 prefer 佢係真係成個病樣咁可憐定係佢咁可惡扮嘢黎打發我,我唔希望佢真係有惡疾,但我又唔想佢係卑鄙之人。um... 好難選擇...

唔知佢同我握手係咪明知我無得影相而俾我既安慰奬呢?可能佢認得我呢個 "多人多嗰個無朋友,次次都得佢一條友等我既粉絲" ,唔係認得我個樣,只係記得多人多有個咁既某李咁白痴。雖然可能認為我係一個某李,但如果佢真係記得喺多人多有這麼的一個某李,我都會好開心。

同時我又覺得佢身邊既某一個食蕉好屎煩,你係食蕉之嘛,好似以為自己係 CIA 咁,eat banana la, 又唔係大隻,梳到個頭懶哂型咁款,又以為自己真係好有 authority, 超難頂。 eat banana is ur job title, so go eat some more. wakakakakaka...

子華保重,小心身體!

No comments: