Monday, January 18, 2010

TTC 上的大嬸

尋日朝搭 subway 返工,第一程無位坐,即係無得瞓,無得瞓就四圍望啦,竟然俾我見到個快要禿頭的阿嬸將睇過既報紙隨手好順手咁fing咗佢個坐後面既窗嗰度。咁我就用卑視既眼情再加皺眉n戈廟咀bear佢,佢fing完份報紙轉返身既時候見到我 bear 佢啦,咁佢又望住我,我梗係唔怕佢呢個咁既阿嬸啦,咪同佢鬧 bear 囉,咩呀,家吓係你衰格喎,我做乜要怕你?

咁我吔 bear 咗大約兩秒,佢放棄,轉頭扮訓覺,但又唔執番份報紙喎,好似冇事發生咁。

點解d人可以咁無品,咁無公德?

1 comment:

Dor said...

我都好睥視呢種人
bear人我好叻架,等大家姐幫你手bear! haaaa