Wednesday, May 12, 2010

一位年青人

認識了一位年青人,是年青到連考車牌既歲數都未夠.為人很不長進,三分鐘熱度,叫佢做A,佢做唔夠半個鐘,就話好悶,唔再做,自己唔做都不突只,你唔做,你坐埋一邊,我都費事理你,但佢仲要騷擾其他人.好嘞,跟住夠鐘要走嘞,佢又話想留底繼續做.你話火唔火滾?

佢平時乜都唔做,興趣是掛網追明星,鐘意挨挨崩崩,黏身黏勢(hrm… 講講吓,呢個人有d似年輕版既小妹).咁由於佢乜都無做過,咁人哋同佢傾偈,問佢呢排搞乜咁佢就話完全入唔到題,再唔係呢就講其他人既是非.

又鐘意怨呢怨路喎,羨慕其他同年齡既朋友做呢樣做嗰樣,咁我諗住鼓勵吓佢都搵吓d興趣同理想,為咗自己既將來都努力一下,但佢一係就話做嗰d嘢賺唔到錢,一係就話佢阿媽唔會俾佢做;一係就話佢而家先咁大個先開始,比同齡既爱細細個就開始太遲起步,所以開始都無用;再唔係呢就話,就算佢阿媽俾佢做佢都唔要受佢既恩惠.咁你即係想點?冇機會你又話冇機會,有機會你又唔會去把握去珍惜,咁你就唔好怨天怨地話自己無用,難道你真係認為咁樣怨阿怨阿.乜都唔做,個天會無啦啦跌d正嘢落黎俾你?

成日講埋 or 做埋d低俗當有趣既野,我唔知佢真係覺得好有趣定係只係想吸引人既注意.鐘意既野除咗明星之外,就係錢,唉,錢係重要,但有好多其他嘢更重要嘛,咁細個就咁 materialized, 幾時先得到大?其實唔只係佢,好多同佢年紀差唔多甚至比佢細既小朋友都好貪錢,好想不勞而鑊,所以都好埋哂d炒股票啦,賭馬賭波,買 lottery之類既活動.

當然,in this consumerism society, 鼓吹既都係物質既擁有,好難完全怪哂d小朋友.而且佢家長唔好好教育佢不突只,仲直情做埋不良榜樣:講粗口,貪小便宜,鼓勵孩子放棄理想,專攻搵錢既課目.

不勞而鑊,honestly 邊個唔想?我都好想,但我仍然會腳踏實地咁去做牛仔.

做家長既,生咗出黎唔教,咁你就唔好生啦!簡直係危害社會!

唔講家長唔講年輕人,同我咁上下既,有d搵緊男友,有d摶緊命搵錢.摶緊命搵錢既唔洗講啦,搵緊男友嗰d,有好幾個既首要條件係個男既要有錢,要養得起佢,無錢﹠無前途的一概不考慮。又認識一對夫婦,一家分離兩地,男的不是在艱難大找不到工架喎,但就是放棄唔到香港的高薪厚職,結果又是苦了孩子,缺乏照顧,要是將來真的學壞了(現在還算不壞,但就是羣埋的不太良好既青年,真的令人擔心),怪得誰?不過當然,可能那人根本就不關心孩子壞還是好... 唉,那些兩口子一起挨的情操都去了那𥚃?大人都係咁,第日教出黎d細路又點會好呢?

離了題,講返本來嗰位年青人,我都想幫佢,但有時真係好令人火滾,我本身就不是有耐性有愛心嗰種人,我想幫佢但都要佢想幫自己先得架,我最多都是能夠鼓勵一下佢,難道要我監佢讀書不成?佢話大唔大,話細唔細,基本上已經到咗佢唔 likey 你,可以當你發 up 風既地步,我除咗好言相勸,真係唔知仲可以做d乜。

其實係上帝要我幫呢個人,定係上帝想藉著呢個人去挑戰我既耐心同愛心呢?我諗,兩樣都有d卦!?

No comments: