Saturday, May 22, 2010

討厭的孩子

上次講完一個年青人,今次講吓一個小朋友,係得幾歲既小朋友,真的很討厭他.

懶高竇的一個孩子,你同佢講嘢呢,佢唔會睬你,扮哂嘢當聽唔到咁;你唔同佢講嘢呢,佢悶得滯就會撩你講嘢.

你同佢玩呢,如果你嬴佢,佢一係就即刻又變同完形,唔同你玩不突只,仲要完全唔 so 你,seriously 想大把大把咁星死佢.再唔係呢,佢就會 cheat 去嬴,佢 cheat 呢又cheat得毫無技巧架喎,白痴既都睇得見佢 cheat,仲要嬴咗之後仲要懶醒咁話嬴咗,又話我渣呀之類咁既嘢,咁我就會好唔抵得咁話佢 cheat, 然後佢就死唔認,如果你繼續話佢呢,佢又發爛,又會粒聲唔出,pat 低d嘢就走咗去.

好低B,你唔玩咪唔好玩囉,我都唔係好想同你玩,但唔該你執番好d嘢先好走囉,我同你玩,根本上就係 babysit, 家下我係你工人牙?同你玩完仲要幫你執嘢,你去食蕉蕉啦!反正d玩具都係佢帶黎既,下次我就一於唔同你執,咁你又咪唔好執囉,唔執你咪拎唔番返屋企囉,到時睇吓係你執定我執?

佢屋企係傳統家庭,重男輕女,仔就得佢一個,喺屋企仲唔係霸王咩!至鬼憎d寵壞哂既細路,我就係要好似Dor Dor大家姐咁鋤吓佢d銳氣先得!muhahahahaha…

No comments: