Saturday, July 10, 2010

瘦咗?

明明就唔係,但個個都話係.唔明喎,真係無瘦到喎.但又唔只一個,唔知兩個,係差唔多個個都係咁講,連人家既老豆都話瘦咗,奇~
唔通我喺大家既心目中真係咁肥?

然後有人話(唔記得邊個),係個頭瘦咗,urm…即係想點,淨係個頭瘦,個身就一樣咁大舊,好樣衰啫!一係就係以前個頭大過個身,唔 proportional;一係就係而家個身大過個頭,一樣既唔 proportional…

跟住有人(又唔記得邊個)話係條頸瘦咗,仲奇!因為第一,剛剛既 weekend 小妹先話我條頸好似瘦咗;第二,阿哥,我真係唔知原來你咁留意我條頸架噃,咁得意既你!

超怪喎,無啦啦條頸點會瘦咗呀?

2 comments:

vics said...

我諗其實好有可能係你個hairstyle...
我今日剪o左頭髮之後都覺得自己個頭細o左...個膊頭闊o左....
所以真係好有可能係你個hairstyle.
留意你條頸o個個前世可能係彊屍...

oily oli said...

I wish I remember who the vampire was so I can avoid him/her from now on...
Congrat, u finally cut ur hair.