Tuesday, July 13, 2010

挖腳 Take 2

上年被人挖咗一吓,最後還是不了了之。

今年又被另一間公司挖,今次的仲要係國際級既大公司。

其實我現在既工作也算得上是過得去的,自從公司上年合併了以後,機會真的多了點點。加上唔洗再點做大粒既野,工作環境是有改進的。所以呢,都好興幸舊年的那間公司最後都決定不要我。

今年呢間公司既獵頭前三個星期前打黎我公司搵我,跟住我以為約左電話面試,但原來係真人面試,跟住再 email reschedule, 但係整整吓又無咗回音,咁我就算數啦,反正我都唔係真係好有轉工既意欲,不過佢打到黎,我諗住去睇吓有乜好路數啫,佢唔緊,我又唔緊,咁咪算囉。

咁我兩個星期前同大粒開會,大粒講講吓又講到離哂題,跟住講話而家我哋既兩大 competitors 就係公司A同公司B,聽到我個心定咗一吓,A就係舊年挖我嗰個,B就係今年挖嗰個,唔係咁橋吓話?

跟住lunch time 喺廚房見到大粒,我懶係想知多d市場情況咁問大粒,咁除咗A同B之外,我哋既competitor 仲有邊個,大粒話,我哋個department, 就主要係呢兩間,無乜其他,其他既唔係太細就係太渣,唔駛理佢哋。跟住大粒就好奇怪我無啦啦問d咁既嘢,由於講大話係唔啱既加上我臨場講大話既能力唔太高,咁我就話公司 A 挖過我,大粒聽到好似好 surprise 咁,又問係幾時既事,又問我有無見過佢哋,又問我我見過邊個.我都一一老實答咗,我係有見過面,但我真係唔記得我見過果兩個人叫乜.大粒然後又問咁仲有冇其他公司搵過我,我咪話有囉,佢當然又問係邊間,咁我咪答佢公司 B 囉,佢又問係幾時既事同有冇見過果度d人,我就話係近排既事同冇,我冇見過果邊d人,我只係同獵頭人聯絡過.

大粒聽完,話多謝我既 sharing.佢轉個頭一定係話咗俾我個 super 知,因為佢同一日就同我講話我哋係時候睇一睇我既事業發展方向.雖知道我個 super, 佢一直都唔理你既事業發展方向,就算公司合併咗之後年尾有個叫做事業發展計劃既 program, 基本上係上司同下屬坐埋一齊填個問卷,然後 discuss 一下未來一年既計劃,depending on 下屬既目標係乜,上司就會幫助你一步一步向目標進發.個 progrom 係 mandatory 既,咁我 super 做咗d乜呢?咪就係同我填個問卷,disucss 咗一下,然後不了了之,一d follow up都無.咁佢突然間咁積極,就一定係大粒同佢講過嘢.

我同大粒既對話大約係兩個星期前既事,當時真係一句大話都無講過.但如果佢今日再問我,我既答案就會唔同咗,因為我今個星期去咗 in.之前話公司 B 又無咗回音,以為佢 bye bye 我啦,但佢上個星期又搵我,終於今個星期見咗.佢哋好似好有誠意咁,anyway,誠意呢家嘢可以係扮架啫,加上我真係唔覺得我係佢哋想搵嗰類人,佢哋都未必要我.But as I was mentioning to 小笨,如果佢哋真係要我,我都唔知究竟去唔去好,我而家喺現在既公司都 ok 喎,我 super 係衰d,但其他既都好好喎.我又 kinda of 去緊我想去既方向(當場完全係我自己爭取既成果,如果等我 super 幫我可以去死),如果我去到果邊,做既野可以話係完全唔同,即係要由頭 train 過,又要挨一輪先可以上番而家咁 independent 既位置.

But again, 可能人家不要我啦,還是不要太早發夢才好.

挖腳行動 take 2報導暫時告一段落,有新消息再算.

No comments: