Saturday, August 28, 2010

去玩囉

上個Weekend 去咗 camping,好開心,已經兩年無去過 camping, 去 Peru 嗰時都尚算係 camping 既,話哂都係瞓 tent,但又唔係好算.

今次得我同詹占條友去,唔係唔 welcome 其他人,但真係搵唔到人,以前好似好容易咁,次次都一群人去,但人越大(其實係越老),就越係難約人,所以今次我約咗兩約,d人都冇乜聲氣咁,我都費鬼事睬佢,我 camp site 乜都 book 埋,d人都係冇厘反應咁,難道要我求你不成?睬你都戇,兩條友去仲好,食嘢同活動既安排都 flexible 好多,唔駛吓吓顧住大圍咁麻煩.

Thank God that it hardly rained the whole weekend. I heard that it POURED in Toronto. The temperature was nice. Since it's so late in the season, the number of bugs were quite minimum. I mean, I still got some bites but it could be way worse.

個 campsite 比我想像中差,太 open, 完全同隔離打大對面,我哋前後左右再加四個角落都被狗同 BB 包圍,慘.幸好就係咁多隻狗之中淨係得一隻唔生性,成日吠,好彩夜晚唔吠,否則將它吃掉看你怎麼吠.

去既地方係 Pinery, d設施都好完善,連有個 store 等你可以買嘢,係 wild camping 黎講,真係方便到不得了,如果係一家大細或者一大班想去 camping 但又唔想離開 civilization 太遠既就啱哂。

由於係 car camping, 個 park 又好多人,當然無上次我哋去 backcountry camping 見到咁多動物,但都見到d雀仔啦,龜仔啦,魚仔啦,chipmunk仔啦咁,都算唔錯喇;但如果鐘意睇野生動物既朋友,car camping 就拍馬都追唔上 backcountry 嘞。

希望下年可以再去 camping 啦!

No comments: