Sunday, August 29, 2010

買哂

終於都買哂今次返香港同去台灣既雞票,仲有成兩個幾月先出發但已經好興奮咯!

本來舊年都已經要返香港架嘞,但由於突然破產既關係,最後都返唔成。今次又係一早就話要返,但講咗好耐,我都未買雞票,雖然一早已經同舊老細請咗假,但一日未買雞票,一日都未落實。後尾仲話要轉工添,更加覺得個 plan 可能要泡湯。

但一早 interview 嗰時已經話明我十月要請三個星期返香港,波波佬(我個未來老細)話唔係問題,到佢哋真係話要請我既時候,我都不嫌氣咁再問波波佬一次係咪真係十月請三個星期假ok(我願意請無薪假期),波波佬都好爽快咁話ok,所以我接份工都接得安心,亦都即刻開始搵雞票,因為詹占要早返艱難大,所以 book 嘢都好煩。再加上去台嗰一程我哋係用飛行里數去換,又驚會換唔到,不過一切都順利,全部雞票都 book 好 lu.

好想快d出發喲,好掛住香港既朋友仔呀,好掛住我d表弟表妹呀!

PS.小笨實在太了解我喇,好邪! XD

No comments: