Sunday, August 29, 2010

人情冷暖

喺舊公司自從話咗要走之後,我無好似八婆咁響公司主動四圍話俾人知,主要同咗兩位老細講之後,就係同好多時一齊做嘢既荷大姐同阿麗莎講,但公司入面係好多人好八既,消息好快就傳開,跟住就大月d平時唔太熟既人走過黎同我傾偈。

我喺公司坐嗰個角落,係好死角吓既,唔係突登既話係唔會去到我個位度既,咁呢d人即係突登走過黎架啦。咁係呢d突登走過黎既人之中,分開兩類:第一,係真係見你走嘞,過黎同你講兩句既人,I don't mind this type of person;第二,係聽聞到我要走去大公司,突然間同你好似好熟既人,呢d人過黎既原因係攞 connection, 其中兩個人好明顯咁暗示話自已其實都想過檔,如果第日我喺嗰邊有好路數記住單聲佢。對住呢d人我真係唔想哂口水同佢吹水,平時又唔見同我傾偈,而家就想過黎搵著數,睬你都 sap 戇喎,至憎呢d人。

呢d第二類既人之中呢,我發現佢哋同你懶熟既語句係,"Between you and me, ...", 懶係同你講秘密咁,呢個 phrase, 我喺上兩個星期聽咗唔少,喺公司咁耐以黎,除咗荷大姐同阿麗莎會同我講d between us 既嘢之外(通常都係投訴上司既嘢),一直都無人同我講秘密。唔好話係秘密,連 gossip 都無人會同我講,可能因為我聽 gossip 通常都無乜太大反應,而我又無第二d gossip 同人分享,所以同我講 gossip 其實係幾無癮吓,anyway, 咁依家要走,就突然間有d人走過黎同我盡訴心中情,我真係受寵若驚喎。

一時之間,我突然覺得自已好受歡迎,真係體驗到人情冷暖。你有著數既時候,d人真係會黏埋黎,小小既離去,我都未走,已經上到人生既一課。一直都覺得自已好 blessed, 因為公司既架構好簡單,所以同事之間都無乜衝突,而家去大公司,可能更多辨公室政治,看來還有更多人生經驗去體會喲,希望不會搞到我就好喇,I don't want to be part of it.

No comments: