Monday, January 17, 2011

糯米滋

細個既時候有幫阿媽手整過,過咗艱難大之後想整咗好耐架嘞,但又唔知去邊度可以買到料喎,所以一直都無整到.

前排終於俾我買到紅豆'yung’喇,yeah!

其實唔算好成功,因為太黏手(記得細個幫阿媽既時候無咁黏架),但都算包到,而且食落去d味都幾好.

詹占一返到屋企見到有糯米滋好興奮,即刻食咗兩粒,仲喺咁話"乜你識整呢d嘢既?" 哼,駛乜講,唔係你估!

喺佢食哂之前影番張相留倩影先!(雖然賣相有d核突,但幾好味架!)

IMG_8766

6 comments:

vics said...

張相睇落賣相都ok呀...係有d lup dup 不平o者...不過睇落都ok好味咁喎....

你好勁呀~~~~~ *_* 不過,我都係比較鍾意食蔴蓉...

攪到我都好想食.......-_-...不過呢邊應該無得賣....

oily oli said...

就係 lup lup 突突咁樣衰衰囉.
其實好易整,易過整 bread, especially bcos the red bean餡 are store bought.
Actually, 我鐘意食花生,但花生d餡無得賣(at least I couldn't find it), 要自家製,我唔敢咁 adventureous yet.

vics said...

睇過網上某d recipe....
舊糯米團好似好難整....好多功夫咁囉...

花生我都鍾意...不過我覺得都係蔴蓉是最好的...
網上有d recipe...無味花生整碎加白芝麻加糖就係o架喇喎...聽落好似唔係咁難...聽落啦吓...

你舊粉團係microwaveo既定係蒸o架????

oily oli said...

Steam ga. So easy la. 糯米粉+water+suger, mix n then steam g ma.
乜花生so easy ga mei? Maybe I should give it a try next time.

Vics said...

http://hk.myblog.yahoo.com/dodo-helen/article?mid=766
According to this it doesn't look so hard la.... But on other sites it says you have to fry the Peanuts and the sesame first....

oily oli said...

yes ar yes ar. That's the way I used to remember my mom make it. Have to fry the pnuts first...