Sunday, January 23, 2011

男親女愛

前排聖誕無聊,突然間想睇番男親女愛,令到從未用過土豆網既我用起土豆來.

看著看著,覺得不如下載來做私人收藏,於是竟然開了個土豆 account. 不過唔知點解個土豆 software 全都亂碼了,不過幸好估吓估吓都用得到.

8-9年前既經典重看,surprisingly都仲覺得幾好睇,子華當然唔駛講我愛死佢(個人其實覺得佢嗰時既演技唔係唔好,但好似絶代商驕既時候好d);Do 姐d演技真的不錯,其實成套嘢Do 姐才是主角;苑仔不用說啦,我其實一直都幾欣賞苑仔,但近年好似無咗聲氣咁,唔知係咪因為我唔喺香港所以唔知佢做過d乜呢?同埋呢,佢成日都要演埋d醜角,我其實有d想知佢真人唔化妝個樣係點.

一百集,其中其實都有冷埸.我仲記得當年我睇既時候,I didn’t care too much about the 鄧見暈同小儀既plot, 而家重看,感覺仍是一樣,再加上佢哋兩個既演技真係唔係好得,如果唔子華會間唔中出吓現,嗰幾集我真係可以飛咗佢唔睇.

幾個星期斷斷續續咁睇,睇咗兩三個星期終於睇晒,嘻,搵日得閒睇埋舞台劇至得!^____^

3 comments:

vics said...

最近o個套"'gwing'探查過界"有苑仔.個look都ok正常...不過有d太過文靜我唔慣咁o既styelo既苑仔...

oily oli said...

I'm really outdated ga. Don't know anything about the HK TV 界既新 series. Maybe I should go to VVB website to see if I can find any 劇照.

vics said...

http://programme.tvb.com/drama/twilightinvestigation/

究竟個"gwing"字點打o架....定係一定要倉頡先打到....