Wednesday, December 21, 2011

過期咖啡

咁啱屋企有d creamer,想用鬼咗佢,於是沖d instant coffee.
點知d instant coffee 一攞出黎,發現原來過咗期一個月多d。
心諗:是鬼旦啦,一個月啫,飲唔死我既。
點知,沖咗出黎,超爆難飲。
其實本身 instant coffee 就係唔好飲架啦,如果唔係,都唔會喺屋企放到過期。
但估唔到過期既instant coffee仲難飲。
最後,以我孤寒(從我連過期既instant coffee都唔放過就知我幾賢淑啦)既性格,都頂杯咖啡唔順,倒咗。
當然,剩餘既instant coffee powder 都被我倒埋。
實在太難飲喇!

2 comments:

Anna Ko said...

coffee is no good a. How's ur christmas btw? Haven't seen you in msn for such a looooong time nah

oily oli said...

no time to stay on the computer long enough at a time to make it worthwhile to go on msn ar ma