Thursday, September 20, 2012

劈西瓜

自從來了多人多之後都少吃瓜,在res都算食得OK frequent,因為無乜水果揀。
但自己住了之後就好少,因為一條友點食得哂。
就算同大J一齊之後都係少吃,原因係某人懶,我買個瓜返黎,如果我唔去劈的話,就算個瓜放到爛都唔會有人去劈。再加上,就算我劈了,但某人係懶到唔會一 'kai kai' 咁食,要切粒粒俾佢先會食,但某人其實唔太好瓜,食幾舊佢又唔食,所以真係好少會買瓜,要買都係買皺皮瓜,咁先會食得哂。

前幾個星期請咗D朋友黎屋企,我見人多,襯機買個西瓜,點知大部份人都食其他嘢,唔會西嘢,最後由我同小J兩個食咗成個星期先食完。不過唔緊要,因為西瓜夠涼,我呢排熱氣,啱哂!哈!

在娘家,劈西瓜呢個重要任務通常都係老爸包來做,好間唔中先會由老媽出手,就算佢出手大家都會替佢擔心,怕佢會劈親隻手。
而且在娘家,每人都愛會瓜,食飽哂飲都仲可以一次過食半個西瓜,真係無敵!

你家是誰劈西瓜的?

2 comments:

vics said...

My dad...
nowadays with those ceramic knives, it should be easier no?

oily oli said...

We don't have ceramic knives ar...