Friday, September 28, 2012

洗燥

子華會黎多人多喲~~
開頭當我知道佢喺香港開show既時候,有少少擔心佢今次會唔黎多人多,所以當我收到消息知道佢會黎之後就超興奮啦,立即 msg 個朋友睇佢去唔去,點知撞正佢出咗埠,sms 同 email 咗佢,等左一晚都無回覆。我勁心急想即刻買飛攞好位丫嘛,小妹叫我唔好等,陣間買唔到好位仲dup心口,小妹話到時佢哋去先自己買飛,最多分開坐。
有道理,於是決定唔再等,即刻買,最多咪自己一條友去,又唔係未試過。
好彩無等佢咋,因為佢到而家都無聲氣,等佢就真係死得。
飛,買咗 second most expensive 嗰隻,喺我一向都買嗰隻,最貴嗰D真係買唔起,尤其是家吓有小J喺度,開支大咗好多,又剛剛先返番工,銀根短缺,今次買呢個價錢既飛真係"括"出去的啦,唉,仲有好多咭數要找... 嗚嗚嗚...

其實我個人唔係好鐘意呢張 poster, 個樣執過,但執得太過份,塊面好假。
同埋呢,我以為佢上次做完娛樂圈血浴肉史2之後唔會再做,以為佢會急流勇退添。
當然,有得睇子華係梗係開心,但我既 expectation 係好高架,希望子華唔會令我失望啦。
好耐無同子華影相囉,唔知今次會唔有機會呢?

其實我有少少 wonder, 點解咁多次子華黎多人多,都係宣明會邀請,就偏偏上次娛樂圈血肉史2唔係,今次又變返係??百思不得其解。

二零一三,一日二十六日見喇~~

No comments: