Tuesday, December 4, 2012

開 turbo

說過有咁耐風流,有咁耐折墮啦,現在就是折墮的時候,這個多兩個星期在公司超忙的,everything is ASAP, everything is overdue. 搞到在家都做開工。

但係屋企做好唔就手,我由 day 1 開始就話我要 VPN, 但上頭就覺得唔需要,唔肯幫我申請,搞到喺屋企 access 唔到 server d files, 又用唔到 d 要 server license 既 software. 基本上係事倍工半,但有時趕住接小 J 唔可以留喺公司做,唯有喺屋企做,喺屋企其實時間不多,喺小J瞓之前又唔開得工,佢瞓咗之後,我又唔可以做太夜,因為人家準時過鬧鐘五點幾六點就起身,我太夜瞓會想死。

呢排喺公司都冇做私人嘢,望黎望去都係呢個 project, 好 dry. (haha…講到好似做私人嘢係理所當然既一樣。)

2 comments:

vics said...

hahaha how come you had time to type this then?
You've finished all your work??

oily oli said...

吊頸也要透透氣嘛