Friday, March 15, 2013

Blue Man Group

As my xmas present to 詹占,I bought tickets for us to go to see the Blue Man Group cos 佢一兩年前提過吓話呢個 group 幾得意。

不過就遠咗D,要去到 Kitchener, 仲要只係 week night 有場,好彩細佬住喺 Guelph, not too far. 我哋嗰日提早放工dropped 小J去細佬屋企,喺佢度食個簡單既晚餐,就衝去睇 show。

有驚喜喎,我其實唔好太清楚 Blue Man Group 做乜,只係嗰次詹占提過吓,我以為係 80%  percussion performance. 但原來唔係,percussion 都好重要,但仲有其他的,佢哋好搞笑,有小小好似睇喜劇咁。

我喺個 theatre 度買Dbalcony 位,平少少但又夠近睇得清楚,只不過係斜少少啫,返正都係打吓鼓咁就諗住無所謂啦,但原來同觀眾有不少既互動,我哋坐 balcony 就無咗嗰個刺激性喇,所以如果你要去,我會勸你花多少少坐下面。

可惜的是個 percussion 既 ratio 比想像中少,有少少失望。但只係因為我有 prejudice 咁入場,其實個 show 都真係好 entertaining, we both enjoyed it.

No comments: