Tuesday, November 5, 2013

腦震盪最終回

說是最終回當然就是因為好返啦!

So happy! Open-mouthed smile

話說我做黎做去醫生教我的 epley 都無幫助,於是我就照醫生之前說的上 u2b 找其他的 epley maneuver 做做,我做的那個既過程很難受,因為超暈,做咗兩次我就暈到想嘔。

但付出的代價是值得的,因為第二日就好神奇的好番咗,我初初都唔係好覺,喺公司度勁 fing 頭 test 吓,其他人一定以為我做到痴咗,咁我勁 fing 都無事,我就走咗去 sick room 度試一試瞓底,都無事,我開心死Open-mouthed smile,勁想喺公司跑步!

當晚即刻迫詹占幫我 fix 番架車,第二朝我就 back on the bike 喇!勁爽,雖然超爆攰,因為搬咗 office 之後既路程遠咗,加上超凍,有點哮喘的感覺,但超開心喲!Rolling on the floor laughing終於都可以自由咁郁動。

但好景不常,兩日之後無啦啦又暈番,好彩嗰人本來就諗住攞假唔返工,咁係屋企就嗱嗱林又做下 d exercise, 之後又好似好番,到而家都無事。

今日又踩車喇,超 out of shape. 無奈。Sad smile

我諗我係好番哂架喇,都無再復發,可以嗰日攰得滯啫。Fingers crossed

要好好把握踩車機會喇,呢排D氣溫越黎越凍,the riding season is going to end soon.

No comments: