Thursday, November 21, 2013

人在心不在

某同事成日都唔帶飯,遇然會叫我同佢出去食。

er… 其實唔係好想同佢出去囉,第一,我想慳錢;第二,更重要的是,出到去,佢就成日喺咁拎住部手機按按按,有時無 message 要覆佢可以喺度打機。妖,去死啦,咁你自己一條友出去食咪得囉,有手機陪你咪得囉,叫我出去做乜?

其實唔止係佢,其他的朋友有D都係咁,以前的就是會係咁猛 flip D無聊 magazine, 而家的就是玩手機,再唔係就係望住個電視發呆。好討厭。Annoyed

亦都好討厭差唔多每間食肆而家都裝上唔止一個既電視,想搵個睇唔到電視既角落 is almost impossible. 明明無電視係唔會死架喎,但一有呢,D人對眼同個靈魂就好似不受控制咁被攝咗入去。

當然,電視有佢既好處,當你同一個你唔係好想同佢講嘢又或者冇乜嘢講既人出去,咁咪打正牌唔駛講嘢,唔使搵話題,又唔怕 dead air 囉。

咁係咪啫係話我就係嗰個人家唔想同佢講嘢既人?!Confused smile

Then again, 妖!咁你唔好搵我出去啦。Annoyed

No comments: