Monday, March 17, 2014

Why?

小J最新一期的用語就是 "Why?"

超煩耶。

乜鬼嘢都問 why, 至至至 trivial 的都問:

出門口喇,著褸。
Why?
出面凍囉。
Why?
凍親會冷親會病架嘛,病咗咪好辛苦囉。
Why?
Baring teeth smile

夠鐘瞓覺喇。
Why?
因為而家八點鐘,八點鐘就係夠鐘要瞓覺囉。
Why is it 8 o’clock?
八點咪八點囉,無得解架喎。你食完飯,天黑嘞,跟住你玩咗一陣,咁而家咪八點囉。
Why?
Baring teeth smile

起身喇,要換片喇。
Why?
Why乜呀,朝朝起身都要換架啦Baring teeth smile. 你又唔去厠所屙,你識去厠所屙咪唔駛換片囉。

食飯中
(指住詹占)Why are you not eating more?
Because I am full (ate a whole plate already).
(我飲水)
Why are you drinking water?
因為我口渴囉,口渴就要飲水囉。
Why are you not drinking milk?
因為我想飲水,唔想飲奶。
Why?
Baring teeth smile

落樓梯慢慢落,小心D。
Why?
因為會碌落去,跌死你,痛死你。
Why?
Baring teeth smile

雖然人家咁好奇咁鐘意問係好事,但我其實都唔知佢係咪真係問,定係隨口乜都 why, 雖然我都盡量答佢,但有D嘢都唔知點答,例如點解木係啡色,咁人哋本身係啡色囉,無得解架喎。我都盡量有耐性咁努力答佢,但我本人既耐性真係好有限,有幾次我就答返佢,"Why咩why 呀,乜都why? 咁呢樣嘢係咁架嘛,冇得解架喎。" 我用既語氣唔係好重,都係笑笑口咁話Why咩why 呀咁,希望唔會造成什麼童年陰影,hahahaha…

有時唔係唔想解,但解咗都唔知佢聽唔聽得明。同埋我以為呢個 why why why stage, 係大約入咗幼稚園既年齡先會發生...

唔係講笑,真係有D煩。

1 comment:

Unknown said...

有時問番佢轉頭都會好好玩。
當佢係咁問左你好多個why時,其實都變左好似隨口問咁
不如問番佢:點解你要問咁多點解既?
佢可能答:因為我想知囉。
點解你想知既?
因為⋯⋯。
點解⋯⋯?
⋯⋯。
其實掉轉個角色challenge番佢都可以好好玩,可以好好訓練!