Monday, August 11, 2014

FB Cleanup

我係每天都在FB窺探人家生活的無謂人,但返排發現每日出現在我FB newsfeed 上,被我窺探的,at least 70% 的都跟我的生活毫無關係,生活圈子完全不同,基本上多年完全無聯絡的。

知道呢D人既生活與否對我完全無影響。

尤甚是呢D每日出現既人,佢哋 post 既絶大部份都係D超級無謂嘢,唔係D貓貓狗狗嘢,就係轉 post 其他的網絡圖文,基本上我都係 scroll 過就算。

我又不至於會 unfriend 呢D人咁串既,不過我決定 unfollow 呢D人。

呢幾日,我個 newsfeed 小咗好多嘢,我唔駛 scroll 到關節發炎,而我亦完全唔覺得自己 miss 咗D乜,反而感覺良好。Smile

No comments: