Saturday, August 9, 2014

Raccoon 大作戰

近排屋企的 raccoon 作惡,唔知係因為天氣熱我哋開窗瞓,定係因為佢哋真係勢力坐大,成日半夜都聽到佢哋打交,經過或者係傳宗接代(那是詹占說的,佢話以前租屋時就親眼見到 raccoon 傳宗接代時會發出嗰D聲),令人睡不安寧。

前排仲整爛埋我家的蘋果樹,一大段斷了下來。Steaming mad蘋果樹本身就已經不大,仲要俾佢整斷,而家就是很K型,就死就死的樣子。Sad smile

有一晚仲在我家前院的大樹裡作惡,我在二樓看不到,但就見到樹的一忽勁搖晃,有毛管棟的怪叫怪聲傳出,細既樹枝樹葉紛紛跌出黎。

詹占跟隔離屋的大叔就很大膽,詹占走咗出去用水射佢,但佢就越爬越上,加上樹葉太多,最後俾佢走咗去一個射唔到既位。隔離屋的大叔更大膽,走咗去樹底用電桶照,看看 raccoon 走咗去邊。佢真係好嘢 Thumbs up,俾著係我,我會好驚隻野跳落黎我度,我先唔會走去樹底。

This is the time when I really wish that I have a  powerful BB gun that I shot the darn thing.  But apparently this is illegal, even if you don't kill it… I think it totally should be legal, cos 隻死嘢一副有持無恐的衰相。

I'm normally not an animal hater, but with raccoon… I really don't love them.

No comments: