Monday, August 17, 2009

You're Hired

Thanks to Pa, who gave me a link where I can watch the streamed tv series online.

I haven't watched any HK tv series for so many years now. 今次當然係為子華破戒啦.

其實我都幾鐘意李綺紅架,由佢一出道開始就已經幾 like 佢,後尾佢去左參加三項鐵人,就更加的佩服佢,所以今次呢套劇有佢份,可以算係一個 bonus.

蛇屍慢就不嬲都咁靚架啦,雖然我本身唔係特別鐘意佢,但都 ok 啦,但就係唔明點解香港拍劇怕電影,d女仔就成日都好似街市d師奶咁.我知,佢個角色係一個八婆丫嘛,但八婆都有好多種,點解香港拍親既永遠都係歇斯底里,成日都喺條街度大吵大鬧,成個顛婆咁?

我咁覺得係因為我對上一次睇既港產,好多人睇完都十分讚既十分愛,嗰女主角又係成日大聲好惡咁講嘢,巴喳到我耳膜爆裂.

咁即係香港拍嘢既手法低丫?定係香港真係多顛雞乸所以d導演先咁拍出黎?

今次既劇種ok有趣,係講做生意,但唔係平時嗰d名利明爭暗鬥,(我呢排咁啱對 consumerism 好多投訴,但下次有機會先講),雖然最後都應該走唔出子華同屍慢寃家變情人呢d咁 standard 既毛線電視劇既框框,但我係唔會要求太高,而家有得睇我已經好開心. :]

3 comments:

Dor said...

haha, 我有時早到放工都睇到子華呢套劇後尾少少,真係唔錯,講下點做生意都幾funny.

btw, "嗰女主角又係成日大聲好惡咁講嘢..歇斯底里"好認同, 可能依家真係唔少香港女仔係咁啦...( ̄∀ ̄*)ゞ

oily oli said...

U watch more la! It's gd! ;)

vics said...

:::whispering:::
Can you send me the link???