Thursday, August 20, 2009

追巴士

點追?用單車追.

其實都唔可以算係追,應該係話鬥快先啱.

尋日早咗小小放工,突然心血來潮決定試一試一次過踩車返屋企.反正 rush hour 坐 TTC bus 一定有排坐,反正天氣咁好,睇下要踩幾耐都好.

由 Richmond Hill 既北面一直踩踩踩到多人多既 midtown, 我都覺得自己幾犀利 :],我架車既 meter told me that I cycled for about 31km. 當然,唔係一口氣咁踩啦,好多時都要停紅綠燈.

講番同巴士既戰果先,我就去到我既巴士站既時候,啱啱有架巴士轉出黎,咁我就認住佢既車牌,冇耐我就被佢拋離,再加上我俾個燈位隔一隔,而架巴士又過得切個燈位之後,我已經見唔到佢既蹤影,但係唔緊要,我都無放棄到,好努力咁踩,因為我知道,佢去到 Sheppard 要入 subway 站,通常都有成起碼五分鐘先出返黎.就係我追上去既好時機.

就到 Sheppard 既時候,我離遠見到有架巴士出黎,我諗住,唉,佢咁快就出返黎,一定好快又將我拋離,但過咗 Sheppard 無幾耐,又有一架巴士追上我,係呢架喇!車牌577,原來之前見到嗰架係再前一班車,good. 但好境不常,我又係喺一個燈位度佢過到我過唔到,跟住又係無左影.

但之後一直到尾都無再俾巴士追到,即係話,我唔係輸得太多啦 (Don Mills 巴士 rush hour 都幾密),再加上,其實如果我想搭巴士既話,係趕唔切搭577, 因為我到未到站佢己經到左,所以某程度上我係嬴咗架啦,wahahahahahaha....

當然,好難講既,我咁啱追巴士尾就可以咁 argue 話自己嬴者,如果下一班巴士近d既話,我好快就會俾佢追到啦.但用客觀既時間去計,尋日用左大約1小時30分左右就返到,平時踩車加巴士要大約1小時45分,咁真係快咗架喎.

但就唔可以日日係咁啦,我諗我對腳會斷,而且只可以回程先咁做,因為回程落斜比上斜多,所以先可以咁快,加上朝早巴士唔係太多人,都算好快就到,踩車我一定冇得同佢比.再而且,我尋日係狀態唔錯先可以咁啫,有時放工,個人好攰,都會踩得咁落力.

Don Mills 條路真係好爛,我每次都驚會爆軚.

踩足全程,呢樣野唔會日日做,但真係唔錯喎,又可以當訓練,又可以慳一程車費,又 avoid 咗我坐喺架巴士入面佢站站停令我勁忟既情況,一係一舉三得.
咁如果我間唔中都係咁做既話,metropass 真係買唔過,留番天氭轉涼我踩唔到咁長程既時候先買.

尋日朝早踩左2+14km返工,放工31km,一共47km,勁!^o^

2 comments:

vics said...

我正想講...你不如唔好買metropass啦...反正你都唔知幾時又心血來潮直踩回家...
買o左metropass就唔會心血來潮...無得鍛鍊喇...

買tokens算啦..反正都唔係平咁多之嗎...

oily oli said...

Yes ar yes ar. I cycled all the way home twice this week bcos the new office is even closer to home. Will consider buying in the winter.