Wednesday, October 28, 2009

Girls Day Out

Had a girls day out on the weekend. I haven't had such a relaxing weekend to just walk around for a very long time. Oh well... not completely relaxing cos I did attend a last minute workshop in the morning before the start of girls day out. But it was nice to hang around with 糖 n 愛麗斯. Haven't done that for a long time.

蹓躂完一輪,一齊去咗接妹妹,嘩好耐無見過妹妹啦,已經十三歲囉,剛剛沖完涼既妹妹好白,我一向唔太喜歡掂妹妹,但妹妹乾淨既時候好可愛耶,加上咁耐無見,我實在忍唔住要摸吓佢,仲幫佢影咗D相。

帶左妹妹返糖家,喺糖屋企 hae, 仲見到阿婆添,好耐好耐無見過阿婆喇,阿婆見到我就話我做乜咁耐唔見人,仲話如果喺街撞到我都就黎唔認得。對唔住呀阿婆,我都唔想架。阿婆即刻攞D花生糖同芝麻糖俾我食,正呀!我好耐無食過花生糖喇,D糖係阿婆親手做架,想買都買唔到,好好味。:)

hae 咗一陣,飛豬黎到車我地,去咗食日本任食,無奈我地得四個人,唔係食得好多野,不過都OK啦,今次我淨係食咗兩杯緣茶雪糕,好節制。

食完就踏上龜途喇,其實有少少耳油未盡,但其實都應該返屋企。返到屋企就起勢咁執屋,因為第二日有人到訪,係一個 force 自己執屋好好既 incentive.

No comments: