Sunday, March 21, 2010

發芽了

入冬前詹占同我喺屋企個 front porch 前面埋下了鬱金香的種,再加上我哋喺翻土既時候發現到土壤入面本前既種,佢哋大月d開始發芽喇!

好興奮耶!但係佢哋分佈既情況同我哋既想像同估計都有d出入,希望佢哋能夠成功生長同開花啦!

我由細到大對植物都無什好感,第一係我種親既嘢都俾我種死;第二係香港地方太細,好阻‘訂’;第三就係以前屋企既紫羅蘭後尾搞到生蟲(可能因為香港太潮濕,我哋又將盆野放喺浴室),之後都怕怕了。

相反詹占好鬼鐘意種野,我一直都同佢講,佢種還種,唔係旨恴我幫佢淋水,any other maintenance 都唔好預我,但兩年前我哋還在租屋的時候開始咗種 herbs, 我對種野既興趣就慢慢發掘咗出黎,再加上我支持本地食物既環保意識,我哋諗住今年喺後園種d蔬菜,當然唔會成個後園當成一塊田咁用啦,我哋都想 enjoy 個後園,再加上我哋都唔會咁多時間成日去耕田,而且今年都係試一諗,所以今只會用一忽仔既地方去種野,我哋仲諗住可能會買返顆水果樹添。雖然今年都應該無乜收成(d herbs 都係啱啱過去既一年先有少許收成),但都好期待耶!

希望鬱金香可以開到花啦!

2 comments:

vics said...

千祈唔好種苦瓜...除非你真係好有恆心去種同埋好鍾意食...如果唔係..一開始種苦瓜就有好幾年都唔種得其他食物,如果唔係...乜o野都苦...

Dor said...

I like 鬱金香 ar, cant imagine be 鬱金香can be home planted =P