Tuesday, March 9, 2010

O私家

星期日在幹其他事的時候零零碎碎的看了一點點,但零零碎碎中都俾我見到我喜歡的明星,Colin Firth,一貫的英國 Gentleman; Robert Downy Jr, 又型又有款,當然更少不了我至愛的女星 Sandra Bullock,好靚,好 elegant 喲!

後生一輩的明星中,Zac Efron 仍然咁靚仔(其實一直都為佢擔心,驚佢可能會好似 Dicaprio 咁,由超靚仔變做ok樣.Don’t get me wrong. I think Dicaprio is a really gd actor, especially some of his early work but I am just a little disappointed that he ceased to be a beautiful person as he gets older)還有一個我新發現的女星 Anna Kendrick, 我覺得佢幾靚女喎.

Robin Williams 既笑點大月d不文,但又不覺得低俗,係一種藝術,鬼佬版黃沾(其實卑人覺得黃沾大部份時間都低俗)

No comments: