Wednesday, April 28, 2010

Anything else? Might As Well...

Too many things happening at the same time. Overloading.

上星期頭先 broke the bank 裝冷氣,weekend 洗衫時地庫水浸,嘗試自己解決不果,又要花費加攞假請人整,結果 replace 咗兩條 pipes. 兩張 credit cards 都 max out 哂.

前一日媽入醫院,小妹工作又出了問題.今日媽仍未出院.

一日流咗三次鼻血.

公司人事將要變動,要開始執起本來唔係我做既嘢,但喺暑假前都唔會有 summer student 黎執起我做開既野,即係我本來已經夠多野做架啦,而家仲要雪上加霜,但公司整咗條例,話加班要預先批咗先準加,一日唔加多過三四粒鐘又唔準當加班,要自己食咗d時間佢(this is a whole different story),d野有 deadline 唔可以再拖,總之對我黎講,就係變相減我人工.我唔理佢咁多,如果真係因為d野多到痴了線而要我加班的話,就算只係兩個鐘我都硬要報,唔俾錢唔做.

教會少年團契又要 prep 又要湊仔咁揍,networking training, council meeting, VBS 要趕宣傳,reno completion celebration, 星期日 bible study training.

要的起心肝,搞入籍,唔可以再懶懶閒.

Triathlon 既 training 要加多兩錢肉緊.

真的不知道時間死了那裡去,呢兩個星期裡每天都睡眠不足,之前仲話想學番一樣樂器,以我現在的 schedule 同 bank account 看來,還是暫時擱置,上網找網頁自學吧.(自學其實即係唔駛學啦,無老師逼住,我又邊會抽到時間出黎搵 material 同練習丫...)

七月要去的 wedding, the easiest way to go is to go thru the States, which means that I'll have to look into 申請旅行簽證.

今個星期兩次嘗試去游水,去咗兩個泳池都分別暫停開放,白行兩趟.吹脹!

No comments: