Saturday, April 10, 2010

Welcome

有看我相簿的都知道,我以前租屋的後園常常有 cardinal 出沒,現在搬了,就是很掛念美麗火紅的 cardinal 喇.而且我不是只愛 cardinal 的,其他如 finch 之類的我也愛.

於是在搬了屋之後一直都想買個 bird feeder, 但由於破了產的原故,遲遲未買,終於詹占喺我生日既時候送咗個bird feeder,一大包bird seeds 同一本雀仔書俾我.咁就將個feeder掛咗喺屋前既樹上,但可能cardinal屬害羞的鳥類,屋前又成日有人同車經過,所以只係吸引到d麻雀仔.講起d麻雀,佢哋好變態,由俾佢哋發現到我個bird feeder到d野俾佢哋食哂前後唔夠兩日,仲俾我見到有隻食到超肥,好似就黎爆肚一樣.Anyway, 就係因為呢d麻雀既狂食,我哋買咗一包專為cardinal而設的 seed. 但成個冬天都沒有cardinal.>_<

上個星期去 Home 地鋪為後園買 gardening 既嘢,咁我順便買左一碌杆,杆上有兩個釣,平時喺俾人放喺後園掛花的,我同詹占一直都話要買番一碌放喺後園掛bird feeder(因為我哋後園冇樹),咁就唔怕cardinal怕羞唔敢出黎;但又係因為$$既原故,一直都未買.今次反正去Home 地鋪都係大出血,咁就唔爭在買埋.

放咗幾日都水靜河飛,但今朝俾我見到喇!!

今朝喺房望出去,見到有少少紅紅啡啡的東西在bird feeder底下,但因為下大雨天色勁暗既關係,我都唔知嗰舊嘢是cardinal還是枯葉,就叫詹占也看看,佢起初都不肯定是不是cardinal,但後尾佢郁喇!在吃跌了在地上的 seeds,跟住我哋再仔細看看,原來仲有其他的雀在吃吃吃吃吃,我超興奮耶,cardinal終於都浦頭喇!

今朝下大兩,我又趕住返工,沒有去影相啦,下次拍了照跟大家分享吧!^o^

2 comments:

Dor said...

又雀又花,小鬼你好貼近大自然吓wor, support!

oily oli said...

Yeah!