Saturday, September 25, 2010

Headphones

公司d老細成日都開住門咁同d客傾電話,再唔係呢就係喺我後面既 conference room 開會,但係又唔閂門架喎,我隔離 cubicle 既占少又係多嘢講之人,同親d人講電話就好耐都收唔到聲,,死咁大聲.我呢排既工作好多時候都係睇文件,佢哋咁嘈真係好大既騷擾,我星期二終於忍唔住,去咗未來商鋪買咗對至 cheap 至 cheap 既 headphone, 咁我喺公司就可以聽音樂,唔駛俾嘈音騷擾.

其實屋企唔係冇舊 headphone 架喎,但就係以前嗰d舊嘢,左邊短右邊長,但個左面短到由個 laptop 到我個頭都唔夠長,有兩對舊 headphones 都係咁,激死.未來商鋪至 cheap 至 cheap 既 headphone 都要十二蚊加稅,有d肉痛.

不過都買咗,喺公司試咗一輪,都 ok ,所以都算,但前兩日去艱難太大買嘢,發現原來佢哋有 headphone 賣,仲只係賣幾蚊,雖然無未來商鋪嗰d個樣咁醒目,但我都係喺公司用之嘛,靚唔靚係無乜關係,而且係 JVC, 雖然唔係最 high class最受歡迎既牌子,但都算係牌子,質量應該都ok.

所以呢,就係覺得好唔抵,去錯地方買嘢...

No comments: