Monday, November 7, 2011

食得好像野太多,搞到喉嚨痛,媽話我一定係燥熱得滯,叫我暫停唔好食d正野住。
請問有冇人知有d乜野食品可以counter燥熱呢?

4 comments:

vics said...

Watermelon??夏枯草?廿四味?
係要涼,定係下火??

oily oli said...

涼,or 下火?! What's the difference? N I need something that's super easy to do. Don't expect me to make leung cha at home.

vics said...

其實我就係想問下火...係唔係即係食D寒涼嘢??
(不過好似食得多過頭又會過寒....)
http://food.china.com.cn/2011-09/07/content_23369640.htm<--生果
GOOGLE IS YOUR FRIEND...
據聞涼茶都唔係下下WORK..又要睇下係虛火定係實火....你都係問中醫或者你媽媽罷啦...

我剩係知邊D嘢係寒涼......(比阿媽話得多哈哈哈...)
綠茶,綠豆,涼粉,西瓜,蕉...
熱氣..我媽媽通常叫我飲花旗蔘...有即沖買...
涼菜,夏枯草...華人超市都有即沖買....

oily oli said...

I didn't know that banana would work. That's probably the most easily assessable one I hv. Time to chow down some banana!