Wednesday, November 9, 2011

砵仔糕

尋日因為有food delivery,人家仲帶來了一個砵仔 糕。 本身不太愛砵仔糕,但也不是抗拒,砵仔糕總是給 我家鄉的感覺,而且有食物送上門,加上我我咁為 食,當然是說句多謝然後大飽口福。 以我記憶,砵仔糕有幾種,有分有豆同冇豆,同埋啡 色同白色,共四種選擇。我個人prefer白色冇豆,但 通常賣的都是啡色有豆,正正是我prefer既 opposite, 所以我通常都唔會對砵仔糕記寄以乜野厚 望。 其實我唔明d豆係度做乜,砵仔糕,話明係糕,當然 係食舊糕啦,d豆霸住哂d位簡直係厄錢。 你又prefer那一種呢?,

2 comments:

Dor said...

白色冇豆!!! same here same here!!! But always no stocks law >.<

oily oli said...

Great minds think alike, big sis. U hv gd taste like me! :D