Saturday, April 7, 2012

我愛大自然

在港期間,由於出出入入的關係,有不少機會聽收音機,有少少發現:
1. 做乜好似咁多男歌手/band 主音把聲都有陳奕迅的影子?但比陳難聽得多.
2. d男歌手/band 主音做乜個個都唱假音?但d音成日都好似到位同唔到位之間,我覺得好難頂.


好在有一朝聽到一首爆舊既歌,好清新既感覺。<3 
可惜爆舊爆到搵唔到MV, 只係搵到呢個超舊加走哂音既u2b clip.
看看校長的短褲 look, 正點!:P


我愛大自然           合唱:譚詠麟/彭健新



綠蔭裏 草坡上 讓我胸襟一再展
拋開了心底倦 讓我走向大自然
在燦爛陽光裏面 看風箏慢慢轉
山光水色美而秀 願美麗莫污染

讓青苗 天天大 願這花草不會損
願火苗速消滅 綠化郊野每林園
在美麗林蔭深處 鳥聲在慢慢轉
山水之間種靈氣 願清新莫改變

看這裏樹秀花妍
我愛郊野公園
這秀氣逸趣天然
這美麗願永遠

在美麗林蔭深處
鳥聲在慢慢轉
山水之間種靈氣
願清新莫改變

山光水色美而秀 願美麗莫污染

我一聽呢到首歌既歌既時候,就覺得好似政府廣告歌,「我愛郊野公園」,hardsell 得好明顯。返屋企一查,願來真係當年漁農處既宣傳歌。
雖然係咁,我都幾鐘意首歌,沒有高潮跌起假音懶有感情的一首歌,平平淡淡的,但就是聽得很舒服 (well... at leaset the non-走音version聽得人很舒服 :P),很入耳,很有校園味道呢!

2 comments:

vics said...

hahahah I remember this...

That's why I really just listen to Taiwanese singers nowadays... They are less similar...

Their voices have more variety as well.. not just the "fake sounds" all the time.... like Richie Ren.. those people have soothing voice...

Dor said...

"做乜好似咁多男歌手/band 主音把聲都有陳奕迅的影子?但比陳難聽得多." exactly la. those Mr.ar Bubberband ar 超COMMERCIAL仲懶係又興BANDSOUND,竟然都紅得起.同家駒真係無得比!!!