Monday, April 9, 2012

Death Note

多年前小笨是燒了幾隻 death note 既 cd 俾我,但我當時睇緊 one piece, 最後都因為在電腦追 one piece 追得太辛苦而無疾而終,所以更加冇睇 death note, d碟一直放埋一邊。
在港期間,小妹不斷慫恿我睇 death note, 而佢更係擁有一整套的漫畫,常說多點人看抵d咁話。於是我就半推半就之下開始咗睇。

不看由自可,一看就發現原來真係好精彩,雙方鬥智難分難解。
我個人比較愛看奇樂跟L相鬥的一段,真的很緊湊。
同對起來,跟N相鬥的一段就比較遜色。

No wonder so many ppl liked this series. 確實是幾 unique 既一套漫畫。

1 comment:

vics said...

I think the same as well... the part with L was the best...