Monday, February 11, 2013

老表,你好嘢!

竟然煲了這個。

雞本上,我黎咗多人多之後,除咗子華的劇以外,我都沒看劇,就連子華的奸人堅其實也沒看(是怎樣做人fan 屎的?well… 我是一個精明的fan屎,也是一個不盲目的 fan 屎,對奸人堅實在提不起興趣)。

上年返香港時又因為家人看的關係,睇咗少少一套唔記得叫乜名既劇,好似係一家乜乜乜咁,真係唔記得,但想講既係套嘢超白痴,做D嘢又超誇張,真係垃圾,對港劇的印象更加跌落谷底。

但唔知點解,我無啦啦有興趣睇老表。Well… 基本上係由於看了一個報導說網民讚黃光亮大叔勇救朱咪咪好man,我本身頗喜歡朱咪咪的,於是好想睇吓。

於是就三天煲咗成套劇(對,我上星期比較清閒,加上星期五大雪,無返工喺屋企煲咗大半日),OK喎,係有少少胡胡鬧鬧,但唔弱智,都幾 entertaining, 鬼妹好正,D中文超掂,唔睇樣真係聽唔出係鬼妹,我初初仲以為係中國人化妝戴假髮扮鬼妹。

可能好耐無睇劇既關係,我覺得D面孔很新鮮,王祖男這個名稱聽過,是福綠壽其中一個,所以一直都 associate him with 阮兆祥,頭頭睇老表既時候,只知道佢有份編,唔知佢有份演,發現原來佢就係老表既時候都幾 surprise 佢咁後生。

王菀之都聽過,仲聽過佢既歌,幾鐘意佢吧聲,但唔知原來眼係咁細!haha…I’m so mean. It’s not like I have big eyes. She’s actually quite cute,  I thought. 唱歌好聽,但D戲有待改進。

張繼聰,又係聽過佢既歌,但唔知個樣係點既人,另一 surprise.

黃光亮勇救朱咪咪真的是很英!大叔真的很棒,讚呀!

話時又話,朱咪咪保養得唔錯!Like!

不過,雖然套劇係叫老表你好嘢,但除咗頭幾集之外,之後既都多多少少淪為一般無線劇既情節,失咗開頭嗰個 momentum.

我亦唔覺得有扁底內地人既 feeling, 劇中既老表,不知多好人。

我覺得此劇有時間的話,不妨一看。

以下有少少 spoiler, 看者自付。

最後大結局嗰嘢笑咗,監獄風雲,好正,哈哈!我係喺網上睇套劇,見到有人問點解 ending 會有兩個黃光亮,哈,好明顯係小朋友。有返我咁上下年紀既,相信真係好少人會唔識監獄風雲,睇過監獄風雲既,好少會對傻標無印象,雖然黃光亮唔係主角,但結局咁搞,令佢好突出!睇到嗰度,真係好會心微笑,remind me of my childhood(暴露年紀添!), not that my childhood was spent in jail, 但係唔知點講,睇到嗰度,真係覺得好正。

No comments: