Saturday, June 19, 2010

好久不見

星期四約咗朋友食飯,諗一諗,嘩,成四年無見。

因為朋友未食過 Greek food, 我又住喺 Greek Town,咁就腳都唔去食 Greek food 真係說不過去。所以就帶咗朋友去 Mr. Greek,諗住 chain restaurant, 唔會太太好,但品質都保值 average, 唔會太 risky, 好可惜,that was a bad choice. I found that food way too salty,d肉又乾. 希望朋友唔好就此討厭 Greek food啦。

朋友仲喺香港帶咗手信俾我,哈!香港既手信,好似好真係老外咁!都叫咗佢唔洗架啦,返正我今年都會返去,要既話我自己買咪得囉,但人家真係好客氣。哈哈,客氣得我覺得自己真係好似「大人」咁! :P

Short but pleasant 既一聚,希望我今年返去有機會再見面見面,I don't want to have to wait for another 4 years!

No comments: