Wednesday, November 17, 2010

大家姐和小鬼

我實在係愛死你兩個.雖然我哋喺埋一齊既時間真係唔長,只係短短既一個暑假,但啱 key 就係啱 key,一拍即合!哈.

其實我哋幾個每人既性格喜好都有好大既差別,但就係好好傾,好好玩,同你哋一齊既感覺好舒服,如果你哋都喺艱難大就好咯,我哋可以多d見面.不過,就算你哋到艱難大,應該都不會到多人多吧,多數都是會去西岸,那一來,我哋見面既雞會可能仲少,所以除非你哋黎多人多啦,否則還是留喺香港,等我多d藉口返去好過.嘻嘻.

(這一篇真是夠無聊的)

1 comment:

Dor said...

Oli...大家姐我都愛死你
估唔到你會寫BLOG同我地示愛=P
係呀,雖然我地係CATHAY只係相處咗3個月
之後都係幾年見一次
但係好似你咁講,好啱key呀!!!
好想快D再meet呀^^