Tuesday, February 22, 2011

Delivery Boy

上星期五做咗公司既送貨仔,都幾好喎,送去 downtown, 跟住老細話我唔駛返番公司,叫我返屋企,喺屋企做埋下晝d嘢,爽死啦.

真係好得意,以前公司呢d嘢喺俾 coop students 做架嘛,而家我雖然係 junior, 但竟然 junior 到去送文件.不過我一d都唔 mind 喎,得閒可以出去行吓,唔駛成日困住喺 office 咁樣幾好吖,咁啱上星期五天氣又好好,唔凍又有太陽,真係好好有個機會俾我放監出去.

呢d咁既優差真係多多都 welcome!

1 comment:

vics said...

同感...我o個時有份summer job係DT....我最鍾意就係下午去送o野...可以早放哈哈哈.....