Thursday, July 17, 2014

新煮意

呢兩個星期 weekend  無午睡,多咗D時間玩煮飯仔。

大部份既都係我襯小J午睡時做一半,再等佢瞓醒幫手做埋剩底既一半,因為如果唔俾佢整佢有時會發爛。親力親為的孩子。

以下既都係我跟簡易食譜做的,小妹又 send 了另一個 blog 俾我,入面有好多食譜,很閒既時候我都想試試。

焗西米布甸

小J一聽到係布甸,以為係好似我之前同佢一齊整既芒果布甸一樣,勁興奮。哈,太笨了。

其實不太成功,因為我無加餡,有Dplain,同唔夠甜,小J第一天勁愛吃,第二天就說不喜歡,真難捉摸。Confused smileIMG_20140711_205224

葱油餅

又係不太成功,覺得唔夠鬆軟,很麵包的。

這個弄了很久才做好,皆因小J幫手碌麵粉,佢碌得好認真的。

我個人覺得唔夠咸,下次會落多少少鹽,同埋下次會再碌扁 d。

IMG_20140712_184858

港式蛋撻

這個以前整過一次,但原來已經係3年多前的事,早知整之前睇返以前個 entry 啦,因為個結果同上次差唔多-太甜...

這個小J有幫手倒蛋汁,蠻好的,基本上無倒到週圍都係,I was quite impressed by his patience and care.

小J超愛吃,第一日食完之後,我將剩底既收咗入盒,佢第二日放 daycare 一返到屋企,就走入廚房(準備煮飯),一入到去見唔到D撻就即刻問D撻去咗邊,驚死俾我食哂咁。Laughing out loud要等我show 俾佢睇喺D盒入面,佢先放心。

IMG_20140713_161842

基本上,以上三樣都唔算成功,全部都係得個樣,D味真係差咗D,我都係無乜煮既既天份,跟住 step-by-step instructions 煮都可以唔太好味,不過唔緊要啦,玩吓者,唔係煮俾其他人食,大小J無乜味蕾,乜都食得入口,佢哋做我既白老鼠啱哂。Nyah-Nyah

No comments: