Monday, July 28, 2014

南瓜饅頭+焗飯

呢排就是有興致,之前弄了幾個都是小食甜品的,今次就來些較重量級正餐的。我自小鍾意食饅頭,加上屋企有D由 Halloween frozen 到家下既南瓜蓉,於是一見到這個食譜就好想整,咁啱上星期三因為醫生 appointment right in the middle of the day,唔三唔四既關係,我直情攞一日假,就有時間係無小J干擾下,自己整。

其實唔係第一次整饅頭,但今次係好幾次以黎發得最好,外觀最靚既一次。

2014-07-23 18.23.48

雖然係個人最靚,但比起人家食譜的相還差好遠。而且好似無乜南瓜味道。看上去很好看,但吃入口總是覺得不夠買 frozen 饅頭的那麼鬆軟。是因為街買的 frozen ones 不夠真材實料還是 frozen ones 都加了不知什麼化學品嗎?

其實我都覺得好味,只是如果要比較的話就覺得遜了點。


本身食譜教的是白汁蝦仁焗飯,我自己改了點,加了蟹柳,同加了紅蘿蔔和意大利青瓜,咁就一大堆頭搞掂,唔駛另外再煮 veggies. 唔知係咪因為我加咗咁多嘢既係,感覺上這個焗飯比食譜形容的多功夫很多,也弄了很久。

IMG_20140717_195205

我個人覺得好味,略嫌汁少了一點,但這個可能跟我加咗太多其他嘢同 double 咗個 recipe 有關。小J更是吃了兩碗之後仲話要多D,我哋驚佢又食到肚痛唯有 offer 少少水果去 distract 佢。小J這個人是好吃旳就搏了命的吃,唔知飽,好危險。

No comments: